29 mars 2012

Världens bästa Våfflan fyller 13 år.


 Samtliga bilder tagna under Våfflans 12 levnadsår 2011. Hon placerade sig högt flera gånger under året bl a BIR i Sundsvall!



Idag den 29 mars fyller vår gamla goding multivinnaren Cobby´s Cirena allas snälla Våfflan 13 år. Nu ska matte gå till centrum och köpa varmkorv till födelsdagsbarnet. Tror hon får bjuda sin dotter Grynet och barnbarnet Soya också.
Våfflan är en pigg gamlign som alltid vill med på alla promenader, äter som mat är livet samt, vill alltid följa med om jag ska någon stans. Speciellt gillar hon långa bilfärder.
Numer hör hon lite illa och ser ganska dåligt men det hindrar henne inte från att leva livet fullt ut.
Jag har en överljudspipa med ut,  och då hon får springa lös fungerar denna pipa utmärkt. 
Oj vad glädje denna lilla vackra  hund gett mig genom de är hon funnits i min vård och vår familj. She´s the one !
Tack till kennel Cobby´s och Renee Willes som lät mig köpa denna pärla.
 Våfflan har lämnat 13 avkommor i 3 kullar och av dessa är 11 champions med många olika titlar. Hon finns idag med i de flesta framgångsrika hundars stamtavla ett par led bort.
Jag hoppas få rå om henne ett bra tag framöver.
Karin