25 mars 2012

Valpkull planeras under sommaren/hösten 2012

Under april/maj kommer B Tenerezza att paras för en tredje och sista kull. Valparna planeras klara till försäljning slutat av augusti, början av september, 2012
Är du seriöst intresserad av att köpa, fostra och sköta en lagotto med allt vad det innebär, hör av dig till mig.
Mina Bonebreakers är lagotto som duger till allt du vill göra med dem.
 En  allroundhund som gillar det mesta. Utställningar, spåra, mentalbeskrivas, rally, lydnad mm.  Vill gärna att alla mina hundar ska visas på utställning om de har kvalifikationer för det.
Hos mig köper du inte bara en valp, du köper ett kit i hundägande och får livslång support och hjälp med din hund med päls och inlärning/lydnad.
 Jag väljer mina valpköpare noga, efter att vi lärt känna varandra lite mer.
Säljer tyvärr  inte till allergiker eller om din hund skall bli "dagishund".
Välkommen att höra av dig om ett planerat köp av en pigg och framåt lagotto. 
Karin mobil 0708 - 92 83 75



Grynet med G-kullen