12 augusti 2009

Karins Hundvård öppnar på nytt ställe den 18 augusti


Nya och gamla kunder hälsas välkomna!

Nu slår jag upp portarna till mitt nya rymliga hundtrim på Jaktstigen 5 i Edsberg, Sollentuna. Lokalen ligger i bottenvåningen av ett hyreshus på Jaktstigen. Lång erfarenhet av hundfrisering. Personligt bemötande, lugn och mjuk hantering av din hund utlovas.
Jag hjälper dig att klippa din lagotto till utställning och för vardagsbruk. Nu kan du även få din hund uttovad (om pälsen tillåter det) och badad.
För tidsbokning ring min mobil 0708- 92 83 75 eller mejla mig karin.lindahleriksson@telia.com.

I mån av tid tar jag även emot andra raser för trim, klipp och bad.
Jag kommer under hösten att hålla klippkurser, ringträning samt valpaktivitetskurs för lagotto i den härliga lokalen. Håll ögonen på min hemsida så kommer fler nyheter snart. Är du intresserad kan du även mejla mig för att vara säker på att komma med på kurserna.
Försäljning av bra hundprodukter blir det så klart.

Välkommen
Karin