27 juli 2009

Ransäter eller ska vi kalla det regnsäter 2009.....


Vi tog oss till Värmlands kk och deras int. utst i Ransäter. Domare var hans Rosenberg och 31 lagotto var anmälda.
Tyvärr förstördes denna dag av det otroliga regnandet. Genomblöt visade jag de lika genomblöta krullflickorna jag har, men det gick ju ganska bra ändå.
BIM, 1-bt och BIR-veteran blev Våfflan. 3-bt, 2-chkl m R-CACIB blev Grynet och så kom dagens roligaste: B Grandezza, kallad Gemma tog placeringen 4-bt med CERT! Stort grattis Lotta och tack för trevligt sällskap på 49:an. Nu är det bara att "go for it"
B Tentatore blev 2-bh och 2-chkl.
Jag struntade i att stanna till eftermiddagens veteranfinal då regnet fortsatte att falla och vi hade lång väg hem. Dessutom var Våfflan otroligt blöt och jag är rädd om min gamling.
Bild: Lotta L
Karin